Thanks Shahril…

TERIMA KASIH SHAHRIL
 
Di sini saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada kawan saya Khairil Shahril kerana membantu saya tatkala saya tengah kekalutan mencari rumah sewa di Kulim. Juga kat Iznan kerana telah memperkenalkan Shahril pada saya.
 
Shahril ni suka membantu orang. Berbudi bahasa serta menghormati orang lain. Orangnya jenis soft spoken. Shahril baru saja berhenti kerja sebagai Jurutera di Hitachi untuk menyambung pengajian di peringkat Sarjana di UPM. Baru saja kenal tiga bulan dah membawa diri ke tempat lain pula. Inilah kehidupan.
 
Masa mula-mula pindah ke rumah tu, tempat makan, kedai dan lain-lain, Shahril lah yang tolong tunjukkan. Shahril jugalah yang memperkenalkan char kue tiaw special kat saya. Sedaaaap! Tak jauh dari taman perumahan. Selalu juga kitaorang pekena char kue tiaw tu. Pergi pasar malam. Macam-macam lagi. Last sekali saya dapat hadiah trofi tukul dari Shahril… hehehe (bukan apa dia lupa nak ambil balik). Walau macam mana pun saya nak ucapkan selamat maju jaya. Semoga sukses… InshaAllah.
 
Saya cuma nak bagitahu saya hari ini berpindah ke Taman Mutiara. So selamat tinggal Desa Makmur…
 


Shahril is a friend of mine who helped me in getting a house for rent, when I first moved to Kulim. Alhamdulillah, otherwise I have to commute to work from Penang to Kulim everyday.
Note: Shahril is an Engineer in Hitachi, Kulim. He resigned recently to pursue a Master’s Degree.
 
Today I moved to a new house (rental). Same rate RM200 per month. Three rooms. Much better condition. Household – two-person (I live with my officemate). To all my friends out there, do come and visit me if you have time. The door is always open for you guys. 
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: